Späť

Jar začala na internete skôr

Utorok, 18.3. 2014, 10:04

Zima nás tohto roku nezvyčajne prekvapila. Oproti minuloročnej sa tohtoročná skončila veľmi skoro. Už v polovici februára ľudia viac premýšľali nad horskými bicyklami než lyžiarskymi súpravami. O jarných nákupoch teda začali uvažovať o niečo skôr ako obyčajne.

 

Bicykle verzus mobily

Z posledného zimného sa mesiac preklopil na prvý jarný. Aj na internete sa ľudia začali orientovať na produkty spojené s jarnými nákupmi, predovšetkým určenými pre šport a relax. Už počas prvého jarného týždňa na internete vzrástol záujem o detské a horské bicykle – typických predstaviteľov jarnej sezóny.

Beh = módny hit nielen na ihrisku

V ostatnom období sa medzi rekreačnými športovcami rozmohol trend behania. S aktívnymi a rekreačnými bežcami sa stretávame dnes už všade. Popularitu najprirodzenejšieho druhu pohybu je preto možné vidieť nielen na bežeckých okruhoch, v parkoch a promenádach, ale aj na výrazne zvýšenom záujme o pomôcky pre bežcov, predovšetkým o dámske tenisky. Oproti minulému roku dopyt po bežeckých teniskách značky Nike narástol o viac ako 100%.

Prezúvame a presúvame

Kým v jesenných mesiacoch pozorujeme zvýšený záujem o zimné pneumatiky, začiatkom marca sa ľudia orientujú na letné. Popularita je obyčajne nemenná a každoročne je prezeranie zhruba na rovnakej úrovni. To nemožno povedať o športových kočíkoch, ktoré sa tohto roku tešia väčšej obľube ako vlani, ich prezeranosť stúpla o takmer 74 %.

Z domu do záhrady

V jarných mesiacoch sa rovnako často stretávame s rastúcim záujmom o produkty spojené s prácou v záhrade a domácim relaxom. Okrem aktívneho odpočinku pri športe si ľudia doprajú aj oddych vo vlastnej záhrade. Top produktmi zo sekcie „dom byt a záhrada“ bol začiatkom jari najmä záhradný nábytok, ktorého prezeranosť oproti minulému roku stúpla o viac ako 200 %. Zvýšený dopyt badať aj po  detských preliezačkách a šmýkačkách, ktorých popularita oproti minulému roku markantne stúpla. Rovnaký trend sme zaznamenali aj pri trampolínach, kde prezeranosť stúpla o viac ako 90 %, a detských odrážadlách, ktoré zaujali o 30 % viac užívateľov Pricemanie ako vlani.

Na chvoste TOP 20 najprezeranejších produktov na Pricemania.sk vidíme sezónne produkty ako interiérové maliarske farby či stacionárne bicykle a rotopedy. Pred nimi sa podobne ako v prípade mobilných telefónov nachádzajú aj celoročne vyhľadávané kávovary.

O Pricemania.sk

www.pricemania.sk je špecializovaný nákupný portál, ktorý spotrebiteľom poskytuje možnosť porovnania cien a kvality internetových obchodov. V súčasnosti databáza obsahuje viac ako 500.000 produktov z ponuky takmer 5 000 internetových obchodov. Okrem porovnania cien majú spotrebitelia možnosť porovnať si viaceré produkty naraz, poradiť sa pred nákupom s inými užívateľmi, porovnať si produkty podľa parametrov a nechať si sledovať cenu vybraných produktov. Návštevnosť portálu je v súčasnosti viac než 300 000 užívateľov mesačne, čím sa podľa AIM aktuálne radí medzi TOP 40 najnavštevovanejších portálov na Slovensku. 

Do portfólia Pricemania.sk patrí aj bazárový portál Bazarmania.sk a prvý komplexný online vzdelávací projekt Pricemania AcademyV novembri tvorcovia portálov spustili aj zľavový agregátor s výlučne overenými zľavovými portálmi – Zlavomania.sk.

Zdroj: Pricemania.sk

retailweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Po Ut St Št Pi So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930