Späť

Výrobky so značkou Tesco môžu zákazníci vrátiť i bez bločku či bez dôvodu

Pondelok, 18.11. 2013, 10:24

Spoločnosť Tesco Stores SR, a.s. spúšťa program, ktorý umožní zákazníkom vrátiť výrobok privátnych značiek aj bez bločka či bez dôvodu na reklamáciu. Stačí, ak s výrobkom jednoducho nie sú spokojní.

Program Garancia 100 % spokojnosti štartuje 2. októbra 2013 vo všetkých obchodoch Tesco. Pričom na jej uplatnenie stačí zákazníkom doniesť čo i len otvorený Tesco výrobok z kategórie čerstvých a trvanlivých potravín, kozmetiky, drogérie či potrieb pre zvieratá.

„Kvalita produktov vlastných značiek Tesco je zárukou spokojnosti a preto sme sa  rozhodli spokojnosť zákazníkovi garantovať,“ vyhlásila Andrea Lapuniková, marketingová riaditeľka spoločnosti Tesco Stores SR, a.s. Program sa týka všetkých potravín, drogérie, kozmetiky či potrieb pre zvieratá v rámci privátnych značiek Tesco, ktorými sú: Tesco Value, Tesco, Tesco Finest, Tesco Pravá chuť, Vitakids a Light Choices. V ich prípade stačí doniesť do najbližšej prevádzky Tesco tovar či jeho časť a zamestnanci na oddelení služieb zákazníkov automaticky vrátia plnú cenu tovaru. „Neustále pracujeme na zvyšovaní kvality našich výrobkov a za najdôležitejšiu považujeme dôveru zákazníkov,“ pokračuje Andrea Lapuniková. Podmienkou je, aby tovar bol vrátený ešte v záručnej dobe, pri čerstvých potravinách do 24 hodín. Zákazník v prípade vlastných značiek Tesco dokonca nemusí priniesť ani bloček. Ak vráti tovar bez bločku, zamestnanci obchodu mu vyplatia aktuálnu cenu. Ak si bloček donesie, obchod mu vráti sumu, ktorú za tovar zaplatil.

Program Garancia 100 % spokojnosti sa okrem uvedených privátnych značiek týka aj voľných výrobkov z kategórií ovocia, zeleniny, mäsa alebo pečiva. Keďže pri tých nie je na prvý pohľad zrejmé, že ide o produkty niektorej z rád Tesco výrobkov, je potrebné, aby zákazník mal pokladničný blok k nákupu.„To isté platí v prípade, že zákazník vráti výrobok, ktorý už nepredávame. I vtedy bude potrebovať bloček,“ podotýka Andrea Lapuniková.

Najdôležitejšia na programe Garancia 100 % spokojnosti zostáva skutočnosť, že zákazník nemusí späť priniesť celý Tesco výrobok. „Napríklad ak zákazník otvorí a ochutná jogurt našej značky Tesco Pravá chuť a zistí, že nesplnil jeho očakávania, môže tovar vrátiť a obchod mu zaplatí celú cenu,“ upresňuje pravidlá Andrea Lapuniková.

Program spoločnosť plánuje komunikovať vo svojich obchodoch, bližšie informácie zákazníci získajú na centrách služieb zákazníkov, alebo na webstránke www.tesco.sk. V prípade vrátenia tovaru sa budú zamestnanci služieb zákazníkov pýtať na dôvod nespokojnosti. Tieto údaje spoločnosť využije na to, aby pokračovala v neustálom vylepšovaní svojich produktov. „Za uplynulé obdobie Tesco upravilo stovky výrobkov vlastných značiek,“ dodáva Andrea Lapuniková. Program Garancia 100 % spokojnosti považuje za nástroj, ktorý je možno na Slovensku nezvyklý, no je to jeden z ďalších krokov bližšie k zákazníkovi.

Zdroj: Tesco Stores SR

retailweb

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
       
Po Ut St Št Pi So Ne
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Po Ut St Št Pi So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930