Prémiová značka kávy a priekopník v segmente s porciovanou kávou Nespresso rozšírila od mája svoje služby otvorením Pop-Up boutique v Bratislave. Zákazníci v bratislavskom obchodnom centre Aupark tak môžu ochutnať kávu najvyššej kvality a vstúpiť do exkluzívneho klubu Nespresso.
Koncept Pop-Up boutique sa rovnako riadi mottom „Celebrate the Coffee moments“. Ide o osobný prístup kávových špecialistov a tzv. „New customer experience“ s cieľom posunúť sa od klasického predaja k skvelému zážitku.
Moderný a dizajnový priestor pozýva návštevníkov objavovať nové rituály ochutnávania kávy. Okrem ponuky stálych kávových zmesí sú k dispozícii aj limitované edície, výber originálnych Nespresso doplnkov (nechýba odvápňovacia sada) a niekoľko kávovarov na ukážku. Pop-Up boutique je zároveň ako každý Nespresso boutique (napríklad Nespresso Boutique v OC Eurovea Bratislava) recyklačným miestom, kde zákazníci môžu odovzdať použité kávové kapsule. Nespresso tak naďalej potvrdzuje svoj záväzok k trvalej udržateľnosti, recyklácii a pracuje na minimalizácii odpadu.
„Pop-Up koncept Nespresso boutique je rovnako príkladom oddanosti značky k inovácií a k trvalej udržateľnosti, ktoré predstavujú základný kameň jej podnikania. Je to prísľub dodávať kávu tej najvyššej kvality, ktorú si môžu od teraz Bratislavčania a návštevníci hlavného mesta vychutnať na novom mieste.“
Zdroj/Foto: PR, Nespresso