Späť

METRO Group & Techstars vyberajú inovátorov pre multikanálový predaj

Pondelok, 4.12. 2017, 23:43

Na základe minuloročného úspešného ročníku sa aj tento rok môžu start-upy zo Slovenska prihlásiť do projektu METRO Retail Accelerator v spolupráci s Techstars.

Desať najlepších získa príležitosť zapojiť sa do trojmesačného akceleračného programu v Berlíne. Skupine start-upov sa bude venovať viac ako 100 mentorov z celého sveta. Spoločne spracujú biznis modely a otestujú technické riešenia, navyše môžu získať investíciu až 120 000 euro. Start-upy sa môžu prihlásiť až do 2. februára 2018 na stránke www.metroaccelerator.com.

 METRO Retail Accelerator, program inovácií pre maloobchodné digitálne riešenia organizovaný spoločnosťami METRO a Real v spolupráci s Techstars, pokračuje a slovenské start-upy môžu do neho aj tento rok prihlásiť svoje inovačné projekty. Registrácia je možná až do 2. februára 2018. Druhé kolo Retail Accelerator začne v Berlíne 21. apríla 2018. Start-upy ponúkajúce riešenia pre nezávislých maloobchodníkov, ktorí sú dôležitým zákazníckym segmentom METRO Cash & Carry, získajú príležitosť sa ďalej rozvíjať počas intenzívneho trojmesačného programu. V polovici júla potom v rámci dvoch dní odprezentujú svoje riešenia profesionálnym investorom v Londýne a Mníchove.

„Tešíme sa na start-upy pripravené postaviť sa najväčším výzvam, ktorým čelí európsky retail. Uvítame prelomové riešenia pre všetky oblasti,“ povedal Jag Singh, ktorý nedávno prevzal pozíciu generálneho riaditeľa Retail Acceleratoru. Jag Singh je skúseným podnikateľom, ako investor vstúpil do 70 technologických start-upov po celom svete. „Som vždy nadšený, keď môžem pomôcť zakladateľom s rozvojom ich firiem, odovzdať im svoje vedomosti a povzbudiť ich svojimi skúsenosťami. Už teraz cítim, ako Accelerator v Berlíně žije, v zasľúbenom mieste všetkým start-upom,“ doplnil Singh. Že je Berlín tým pravým domovom pre Accelerator a metropolou nemeckých start-upov, potvrdzuje aj rozhodnutie trojice start-upov z minulého kola – Sensefinity z Portugalska, IamBot z Poľska a JustSnap z Turecka – presunúť svoje sídla práve sem.

Všetky start-upy z prvého kola programu, ktoré skončilo 5. septembra 2017, zaznamenali dramatický nárast. „Sensei, start-up vyvíjajúci retailové hodnotenia a analýzy na základe videozáznamu pohybu po ploche, už získal potrebný základný kapitál,“ hovorí Andreas Wuerfel, riaditeľ pre Komunitu globálnych inovácií v spoločnosti METRO a doplňuje: „JustSnap, komplexné riešenie pre FMCG značky zamerajúci sa na riadenie ich kampaní, sa spojil s P&G. Vďaka tejto platforme spoločne riadia multibrandovú kampaň. Start-upom Oriient a KptnCook bežia pilotné projekty v Nemecku. Oriient spolupracuje s METRO Cash & Carry a KptnCook s Realom.“

Už 21. apríla začnú vybrané start-upy pracovať v Berlíne. Počas troch mesiacov budú spolupracovať s viac ako 100 mentormi z celého sveta, aby vyladili svoje obchodné modely a hľadali, ako posilniť celý ekosystém retailu.

Zdroj: METRO Cash & Carry

Kalendár podujatí

Po Ut St Št Pi So Ne
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728
       
Po Ut St Št Pi So Ne
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30
Po Ut St Št Pi So Ne
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
       
Po Ut St Št Pi So Ne
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930